cooking

Ludu pracujący Afryki, jak mi się nie chce! Na samą myśl mi się nie chce i nie sądzę żeby w najbliższych dniach sytuacja ta miała ulec zmianie. Co najwyżej nie będzie mi się chciało do kwadratu. I doprawdy nie wiem jak pichcenie, pieczenie, pranie i sprzątanie miałoby mnie zmobilizować do pracy, ale w przypływie euforii postanowiłam zrobić marchwiowe muffinki, a dokładniej to cały ich batalion. I tak się tylko teraz zastanawiam kto to zje ?!

Nie pozostaje mi nic innego jak zamieścić ogłoszenie : głodnych nakarmię!

P.S. Jakby ktoś przypadkiem spotkał wałęsającą się, głodną armię to proszę pokierować ich na północ mego miasta. 

2 komentarze :

  1. Wiesz przecież, że w centrum W. jest takie miejsce, z takimi ludźmi, którzy zawsze głodni są....a dokładniej głodne. :D Myślę, że się ucieszą i z muffinek, i z Twoich odwiedzin. :D No bo do mnie daleko....

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozsiane są ponoć te głodomory po zakamarkach "tego" zakręconego miejsca..Aaaa Twoja wymówka to do mnie nie trafia, wsiadasz na miotełkę, koty pod pachę i rach ciach jesteś na terapeutycznych lodach, zagryzając muffinką;-)

    OdpowiedzUsuń

Po usłyszeniu sygnału..