disappointment

Przydałaby się przerwa konserwacyjna. Takie zawieszenie w próżni, podczas gdy naokoło wszystko nabierze barw. Znaczy się idealistką jestem, taką wręcz niepoprawną i mam problem z nauką na błędach. No bo wiecie, mój Książę z bajki pojechał na północ kraju, celem konstruktywnego kształcenia i podczas, gdy ja tu grzecznie czekałam w ścisłej mobilizacji, on  postanowił rozszerzyć spektrum swoich znajomości. Znaczy się nastąpiło przyciąganie międzyludzkie, którego ja nie wybaczam i starać się nie zamierzam. 

A jak reaguje kobieta zdradzona? Ano idzie do fryzjera. Nie wiem, jak to działa i co to ma naprawić, ale pomysłu lepszego nie miałam. Tzn. mieć to może i miałam, ale tylko ten był legalny:-)


P.S. Dziękuje Wam za maile i komentarze, pytające o moje jawne zniknięcie i jego powody. Jest mi niezmiernie miło, że jesteście!

10 komentarzy :

  1. Cieszę się, że jesteś z powrotem :-)
    Wiem doskonale jakie to uczucie, kiedy książę z bajki postanowi sobie znaleźć nowe towarzystwo. Ja zerwałam całkowicie kontakt i myślę, że to była jedyna słuszna decyzja.
    Trzymaj się i nie daj się smutkom :-) Będzie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kontakt w moim przypadku też musi być zerwany. W przeciwnym wypadku wciąż będę uskuteczniać emocjonalny masochizm względem siebie. Dam radę! Muszę..:-)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz na pewno, może to długo będzie trwało, ale lepsze to niż trwanie wciąż przy nim i myślenie, czy taka sytuacja się nie powtórzy w przyszłości.

      Usuń
  3. Decyzja byla sluszna...
    A fryzjer dobry na smutki jest... Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym i dziękuje, że mnie w tym utwierdzacie. Szkoda tylko, że rozum jedno, a serce swoje. Buziaki!

      Usuń
  4. fajnie jest czasem wprowadzić w życie także ten ' nielegalny' ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana współczuję ale jak to mówią nie był Ciebie wart :* Pokażesz zmianę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtarzam to sobie niemal jak mantrę. A zmianę postaram się pokazać wraz z weekendem:-)

      Usuń
    2. to ja tez czekam na zmiane:)))

      Usuń

Po usłyszeniu sygnału..