after

Przedpokój to miejsce dla szafy wnękowej. Człowiek nie widzi swojego burdelu i ma jeszcze do tego gigantyczne lustra. Problem tylko, że sfinansowanie takiego zamierzenia stanowi chwilowo problem natury iluzjonistycznej. Ni widu, ni słychu. A więc, z pomocą ystin* zaczęłam się znęcać nad jasną komodą sosnową, zahaczając przy okazji o Bogu ducha winne lustro. Z kolei w ramach wczorajszej parapetówki (swoją drogą kac do zuoooo, mówię Wam - mam stado helikopterków we łbie i nijak nie przypominam dzisiaj istoty myślącej..racjonalnie) stałam się posiadaczką elementów idealnie pasujących do moich amatorskich przedsięwzięć stolarsko-wnętrzarskich.






* oklaski i ukłony dla Ciebie, za skrzętne rozpisanie mi całej instrukcji przecierek. Podrałowałam z nią do Castoramy:-)

5 komentarzy :

  1. no własnie sobie dzisiaj myślałam, jak tam... no i widzę, ze super!!! szafka to zdecydowanie inny mebel a lusterko pasuje idealnie- dobrze, ze sie i za nie chwyciłaś!
    prawda, ze jak juz sie pamaluje , to człowiek sie zastanawia, czemu tak długo z tym zwlekał?!
    tzrymam kciuki za dalsze metamorfozy♥
    a oklaski to sie należą Tobie, za tak profesjonalny pierwszy raz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas to dziergając miałam w głowie "tylko nic nie popsuj!!". Bałam się niemiłosiernie efektu, ale jak się już polakierowałam to stwierdziłam, że jest dobrze!:-)

      Usuń
  2. O ja! Ale ty masz zmysł do urządzania wnętrz :D Kurcze żeby mi się udało mojego przekabacić na jasne meble... Jemu się podoba tylko i wyłącznie ciemna czekolada itd....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim mam ograniczony budżet, więc wszystko muszę przemyśleć i robić małymi krokami:-)
      Ciemne meble również mi się podobają, ale w małych pomieszczeniach tylko je optycznie zmniejszą, więc polecam wtedy jasną sosnę, jabłoń plato czy właśnie białe:-)

      Usuń
  3. rewelacja ... ja to na obecną chwile o białych meblach moge pomarzyc ale za to ciemny braz i to taki zabejcowany to cudo ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Po usłyszeniu sygnału..