new place

Z lekka brakuje mi czasu ostatnio. Śmiem twierdzić, że to doba się skurczyła, bo jak słowo daję nie wyrabiam. Problem pojawia się zwłaszcza wieczorem, gdy po pracy należałoby posprzątać cztery kąty. Tylko, jak skoro już po ciszy nocnej, a mi się dwoi i troi przed oczętami?! 

Dylemat czyściocha wynika z faktu, że ... i tutaj mogę ogłosić najnowszego niusa: zamieszkałam niedawno w swoich osobistych czterech kątach. Taaa i tutaj zaczęły się schody. Najpierw pojawił się kryzys podwieszanych sufitów kolidujących z takim dajmy na to łazienkowym kaloryferem. Następnie apokalipsa salonowo-kuchenna pt. skujmy-wszystko-od-nowa-będzie-ciekawiej.Problemów wnętrzarsko-aranżacyjnych jeszcze więcej, ale o nich w następnych odsłonach:-)

Aktualnie mogę się jedynie pochwalić nieukończonym ale bliskim finalizacji kącie z serii "czytam i proszę nie przeszkadzać". Macie jakieś ciekawe pomysły na dopieszczenie owego kącika?


10 komentarzy :

  1. Już mi się podoba, bo widzę napis :D Świetnie jest, jeszcze tylko kilka charakterystycznych akcentów i będzie idealnie.
    Mięciutki dywanik shaggy fajnie by to miejsce ocieplił.
    Na półkę daj ciemne ramki z wydrukami w kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myślałam o dywaniku - będzie pewnie okupowany przez psiule, bo na około są panele i kafelki:)

      Usuń
  2. Cudny kacik kochana, rewelacja:)) tak, dywanik - ale malutki by sie przydal:) ...moze bialy?:)
    donice do kwiatka w pozniejszym terminie ewentualnie dalabym czarna albo biala....
    a w ogole to gratulacje z okazji nabycia 4 katow:) to kiedy parapetowka?;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Donicę już poszukuję, właśnie czarną. Jednak znalezienie idealnej powoli graniczy z cudem:-)
      Parapetówka w sobotę, możesz czuć się zaproszona. I oczywiście gdybyś była w Wrocławiu to zapraszam na kawkę:-)

      Usuń
  3. a na polke dalabym... grafike czarna z bialymi napisami:) ewentualnie mojego slonia;)) (np. odwrotnie - bialego na czarnym tle...hmm, musialabym zobaczyc...:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, a właśnie weszłam, żeby zapytać co tu u Ciebie tak cicho :P

    To jest u Ciebie???? Ja myślałam, że to zdjęcie z jakiejś strony z wnętrzami :OOO Ja bym tylko na tej półce ułożyła jakieś kolorowe świeczki/kwiatka/ coś co ożywi trochę ten koncik :) Ale mega fotel <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kombinuje z tą półką teraz, ale coś nie mam czasu wyjść na porządny research po sklepach:)

      Usuń
    2. No nie mogę się napatrzyć na ten kącik :D Po ślubie będziemy remontować piętro więc może zrobię sobie taki kącik :D

      Usuń
  5. rewelacyjny kącik ach mój to sofa heheh a na swój osobisty zcekam az sie wreszcie domek zacznie budowac pozdrawiam ciepluteńko

    p.s uwielbiam takie napisy na ścianach

    OdpowiedzUsuń

Po usłyszeniu sygnału..