...

Epopeja z żonatym w tle

Dzień nie uskrzydlił - choć jakbym miała możliwość to skrzydełka bym komuś powyrywała. Bo i owszem - kiedy myślisz, że gorzej być nie może...MOŻE. Niech mi błagam ktoś wytłumaczy fachowo, na czym to wszystko polega, ale słowo daje może dotychczasowe wybory są mocno upośledzone. 

I powiem tak: żeby nie zapeszyć siedziałam cicho. W końcu fajni, zabawni, normalni faceci to nie grzyby po deszczu. Trzeba dmuchać i chuchać bo jeszcze czar pryśnie i tyle z tej żabki będzie. Zainwestowałam w ów Łajzę (sic!) sporo czasu, zaangażowania i jeszcze trzy dni romantycznego weekendu były. Nic tylko trzymać kciuki i wierzyć, że "długo i szczęśliwie". W tej kwestii bez zarzutu. Facet na medal. Szkoda, że zapomniał wspomnieć o małym, drobnym, no takim tyci tyci szczególe, który według jego mniemania powinnam zignorować skoro już o takowym wiem...kto zgadnie jakim?! 

I wybaczcie mi Dziewczyny, ale ostatnie godziny tak mi się przysłużyły i tak dokopały, że pozwolę sobie ten dzień podsumować popularnym związkiem frazeologicznym o dość uniwersalnym wydźwięku: KURWA MAĆ. 

13 komentarzy :

  1. Kuuuurde, często słysze, że jak cudowny i piękny i zadbany to albo zajęty (bo ukochana dba) albo gej -.-'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze, żeby tej żony się trzymał to by było dobrze

      Usuń
  2. tez mi to do glowy przyszlo: zonaty lub gej..., albo ze wyjezdza na stale do...
    ciekawe?????
    podrawiam
    a.

    OdpowiedzUsuń
  3. a teraz widze, ze jednak zonaty... bo skoro w tle epopei :O)

    OdpowiedzUsuń
  4. ups!
    shit, koorva, happens! i to przez facetów głównie ! mówię Ci to ja, mężatka z 20-letnim stażem... nic sie pod tym względem nie zmieniło...:-)
    ale dobre też jest... od czasu do czasu....
    ....jeszcze będzie przepięknie....:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejście i zamierzenia facetów to teren na który obawiam się zapuszczać:-)
      Wkurza mnie tylko, że zostałam wmanewrowana w układ w sumie bez prostego wyjścia.

      Usuń
  5. E tam, czepiasz się drobnych szczegółów. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu "jak się nie ma co się lubi.." :-))

      Usuń
  6. To gdzie ty spotykasz tych mężczyzn? Choć po wpisach jak widzę nie można ich nazwać prawdziwymi mężczyznami!!!
    pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w codziennym życiu spotykamy różnych ludzi:-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Mam tylko nadzieje, ze przy okazji nie zapuscil tekstu, ze im sie nie uklada, badz sa w trakcie rozwodu, separacji etc..
    Niech spada...
    ech teraz ze swieca szukac normalnych... ale wierze, ze sie uda!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mankament związku uznał "przyjaźń". Nie wiem co lepsze..
      Pamiętaj, że czekam na Twoje dzieło wybrane:-)
      Buziaki

      Usuń

Po usłyszeniu sygnału..