introducing Tara

Ponieważ moja aktualność blogowa spadła, melduje posłusznie, że mam na pokładzie diabła wcielonego. Jeden ma nietoperze i pieczarki, jeden lamy i chatę na Balii - niech mają na zdrowie. Ja mam Włóczykija i Tarosławę.  

Tara, to prześliczny rudzielec, pochodzący z rodu owczarków dolnośląskich. Głupi Ci hodowcy, na kundelkach się nie znają. Oczywiście Włóczykij, dostrzega w niej potencjał Setera Irlandzkiego - zapewne motywuje to jej zacięciem do picia i jedzenia, które pochłania na jednym wdechu.

Na razie oswajamy się nawzajem. Znaczy się ja i jej wszędobylska sierść.



8 komentarzy :

  1. heh piesek korzysta i leniuchuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękność z niej :-). A na sierść polecam furminator, wyciąga to wszystko fruwające w bardzo efektywny sposób :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy jest to skuteczniejsze niż trymer?

      Usuń
    2. Trymer jest chyba przeznaczony dla psów, które się trymuje, np. dla terrierów, sznaucerów i spanieli. Furminator sprawdza się przy psiakach, które gubią podszerstek. U mojego huskiego nic innego lepiej nie wyciąga wyłażącej sierści jak właśnie furminator i jeszcze taki grzebyk z trixie do rozczesywania kołtunów. Kupiłam z myślą o innym przeznaczeniu i dla mojego drugiego psa, któremu sierść w ogóle nie wychodzi, za to robią się kołtuny, ale okazało się że lepiej się tym wyciąga wyłażącą sierść u huskiego.
      Podaję linki do zdjęć tych dwóch produktów:
      http://www.petco.com/assets/product_images/8/811794010898C.jpg
      http://images49.fotosik.pl/348/b34c1611b74655b3.jpg
      Polecam stosować jednocześnie.

      Usuń
    3. Super, dzięki za instruktaż! Dołożę wszelkich starań, aby w jak najkrótszym czasie stal się on obowiązującym załącznikiem do mojej Tarkowej koegzystencji:-)

      Usuń
    4. Proszę bardzo :-). W sprawach psich jestem zawsze do usług ;-).

      Usuń
    5. Złoże coś w ofierze na Twą cześć albo chociaż jakaś tabliczka pamiątkowa nad psim legowiskiem. Furminator zakupiony i jest genialny! Gdyby jeszcze wyprowadzał psy na poranny spacer to bym Cię wyświęciła;-)

      Usuń

Po usłyszeniu sygnału..