take it easy

Zaczynam dochodzić do nieśmiałego jeszcze wniosku, że Aztekowie mieli sporo racji, zjadając serca zawodnikom z drużyny przegrywającej daną rozgrywkę. Przynajmniej się obyło bez tego biadolenia „bo gdybyśmy robili, to byśmy, to moglibyśmy, jakbyśmy oraz byśmy jeszcze mieliśmy zasadniczo szansę!”. Kurde .. mać! A won kanarki doić! 

Ja, bardzo przepraszam, że dzisiaj z wieczora takim otwartym tekstem ale wspominałam może, że pracę zmieniłam?No to zmieniłam. I teraz Ci poprzedni, żyć mi od trzech dni nie dają, dając przy tym dowody na rychły upadek kultury ludzkości. Zwłaszcza tej korporacyjnej. Jak bardzo bym chciała zapoznać geniusza odpowiedzialnego za proces organizacji tejże firmy.
Głowa mnie rozbolała ze złości..a tu jeszcze to białe pada za oknem!(sic)
A, jak wiadomo na ból głowy najlepsza głupota. Internet jest tego najlepszym nośnikiem. I tak na przykład poczytałam o kobiecie, która zupełnym przypadkiem odkryła, że jej mąż ma kochankę. Pojechała więc ów kobiecinę odwiedzić w jej miejscu pracy - zakładzie kosmetycznym. Przy obszernej widowni i pełnej obsadzie wysypała przed nią furę brudnych gaci i skarpetek męża. Dalszy przekaz był jasny i czytelny dla każdej ze stron - bierzesz Casanovę razem z gaciami. A co! Ostatecznie romans nie przetrwał próby czystości i mąż potulnie wrócił do domu (zapewne z tą samą stertą gaci). Pomysł niezły, nie powiem. Chociaż osobiście uważam, że o ile szczoteczkę do zębów idzie wyparzyć, o tyle męża nie bardzo. 
No nic. Idę po zieloną herbatę i może w końcu się dowiem, jak Ted poznał matkę.


4 komentarze :

  1. ja tez uważam, że wyparzanie męża do niczego dobrego nie prowadzi.... no może raz....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczoteczkę do zębów wyparzasz, a i tak ostatecznie wyrzucasz;-)

      Usuń
  2. "jak wiadomo na ból głowy najlepsza głupota" - genialne, uśmiałam się ale i zapisałam, ku pamięci ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uprzedzam tylko,że to musi być śmieszna głupota, bo smutna głupota jest przygnębiająca;-)

      Usuń

Po usłyszeniu sygnału..