interior

Czy to już po lecie? Koniec z upałami, letnimi burzami, klapania japonkami i olejkiem? Czy dobrze myślę, że teraz czeka mnie już tylko kilkumiesięczny ciąg zimna, herbaty i ciepłych gaci? Żarty!?

Poza tym, to tydzień temu skończyliśmy ciągnącą się epopeję remontu. A przynajmniej, jej najbardziej znamienną część. Nie chce mi się wracać do tego nawet w myślach, bo cały urlop na to został poświęcony ale wyraźnie z efektów jestem zadowolona. Sprawozdanie z placy boju miało się następująco:

- umawianie się z gościem nr 1 od szafy, któremu ściany się nie podobają, ciamka na każdy nasz pomysł i zmienia wycenę w zależności od dnia. A co do jej ostatecznych kształtów to można się umówić na poniedziałek, góra za tydzień, ale nie na pewno

- umawianie się z gościem nr 2 od szafy, któremu wszystko się podoba - ściany, podłoga i pomysły, bez akceptacji sam oszacował, że zacznie za miesiąc ale wcześniej zobaczy czy się opłaca podjąć przedsięwzięcia. 

- wybieranie farby do sypialni:  20 minut siedzenia na podłodze w Praktikerze podczas których "ten kolor pasuje do dywanu", "czyli podoba Ci się?", "nie, podoba mi się tam ten". Po przemyśleniu i wyłączeniu logicznego myślenia, stałam się posiadaczką długo wyczekiwanego Aksamitnego Burguntu. Za to w dużym pokoju zawitał Lazurowy Szantung, idealnie.



- szlifowanie, malowanie, lakierowanie skrzynek po jabłkach, które stały się półkami. 


- paletowe stoły i legowiska dla psów



Zgodnie z ogólnoświatowymi, psimi trendami, mimo, że legowiska są sztuk dwie, to tylko jedno nadaje się do prawowitego spoczynku. 


 Doprawdy po tych wszystkich przeżyciach jedyne na co miałam ochotę to żeby odreagować, kogoś walnąć. Naprawdę fizycznie skrzywdzić.Pewnie dlatego tak dobrze bawiłam się na Laser Tag. 

4 komentarze :

  1. legowiska dla zwierzaczków wymiatają! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten burgund jest boski! A półki ze skrzynek to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chorowałam już długo na ten kolor i w końcu się odważyłam:-)
      a półeczki polecam, bo są dość proste w przygotowaniu.

      Usuń

Po usłyszeniu sygnału..