mix of thoughts

Wiem, piątek i powinnam się cieszyć. Zamiast tego chodzę śpiąca łamane na wkurzona. 
Rano nie mogłam znaleźć wybranych dzień wcześniej ciuchów. Koszula po prostu zniknęła i założę się, że jak wrócę do domu i zacznę sprzątać to kłębowisko na dnie szafy to wtedy mi wpadnie w ręce, jako pierwsza. Ponadto zdałam sobie dzisiaj w tramwaju sprawę z tego, że zdrobnienia bywają niemiłosiernie denerwujące. Zaprezentuję sztandarowe pytania dwóch matek polek:
- jakim kremikiem smarujesz swojemu dzieciaczkowi buźkę?
- a ile mniej więcej pieniążków wydajecie na jedzonko dla maluszka?
- zastanawiam się, jak poprawnie mierzysz tempkę podczas owulacyjki? 

 Nosz....Młotkiem!! Ja bym Pani Kochanej zmierzyła tę tempkę młotkiem!  

Zastanawiałam się wczoraj wieczorem nad jakiś serialem. Miałam moment w którym pomiędzy książką a ewentualnym spaniem chciałam coś obejrzeć. House of cards jest serialem oglądanym jedynie w doborowym towarzystwie Włóczykija i gdybym miała pójść dalej o jeden odcinek bez niego to mogłabym się narazić. Znalazłam za to inny o niesamowicie zachęcająco brzmiącym tytule - Wives with knives. Hm...dylemat miałam i ostatecznie poszłam spać.

Czekam również na worki próżniowe, które ostatnio zamówiłam w ilości hurtowej. Jeszcze nie wiem dokładnie od czego zacznę porządki, ale nie mieszczę się, mówię Wam. Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak cierpię na brak miejsca. Włóczykij prowadzi spokojną egzystencję domową, a ja muszę kombinować, jak dziki osioł, gdzie upchnąć ręczniki, koce, pościel, koce i ręczniki dla psów, zasłony, zimowe ciuchy i inne. Spośród wielu ofert worków skusiła mnie ta najmniej logiczna "Dobre worki próżniowe" (można by było taki filmik na you tube przygotować a la Transformers pod tytułem: dobre worki kontra krwiożercze).

A w ramach ostatniego remontu, przerobiłam też sobie skrzyneczkę na tak zwaną korespondencję i pocztówki. Iście renesansowe zajęcie, ale wciąż głęboko doceniane przeze mnie.


1 komentarz :

  1. zdrobnienia są tragiczne :/ mnie też denerwują w nadmiarze!
    oj i u mnie by pasowały porządki :/
    a skrzynka na listy i widokówki super! :)

    OdpowiedzUsuń

Po usłyszeniu sygnału..