nothing (special)

Podobno jeże są ostatnio nieco zdezorientowane, bo nie wiedzą czy to jeszcze wiosna/lato czy już może zimna. Wobec tego nie są pewne czy spać czy się rozmnażać. Straszny zgryz mają. Nie wiem jak im pomóc. Chciałam jakieś adoptować, ale Włóczykij się nie zgodził. Zerkam sobie, więc niezobowiązująco TUTAJ, może mój mężczyzna zmieni zdanie. Obiecuję wygrzebywać jeżykowi dżdżownice i poić go mlekiem.

Pół drogi do pracy zastanawiałam się co to jest u licha DUNDER.
Powiedzenie ludowe mówi: a niech Cię dunder świśnie. No dobra wiedziałam więc, że ów rzecz potrafi świstać. Obstawiałam więc, jakiegoś ssaka, ale przeszło mi też przez myśl, że to coś z botaniki np. gatunek wierzby lub rodzaj instrumentu dętego. Sprawdziłam: to piorun. A czy teraz mi ktoś powie, dlaczego pioruny mają świstać?

Poza tym coś mnie boli od dwóch dni i to coś czego nie umiem nazwać. Boli mnie chyba całe ciało. Skóra?





6 komentarzy :

  1. Jeżyki są świetne! A co to za kolor na paznokciach ten szarawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gruncie rzeczy kolor nie jest szary, a matowy fiolet z Miss Sporty (nr 344) z serii clubbing colours

      Usuń
  2. Po co Ci taki jeż? One w nocy tuptają po domu ;-).
    U mnie jeden taki nachalny podróżuje po ogrodzie i jakoś tak zawsze nosi go w stronę psich kojców, więc jak już się tam znajdzie, to jest psi pisk i jazgot. Szczególnie mała jest cięta na jeże. A on sobie z tych psich jazgotów nic nie robi i w najlepsze sobie siedzi. Kiedyś go wyniosłam dalej, to za moment był z powrotem w tym samym miejscu i dalej psy denerwował :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uparte stworzenia..w sam raz dla mnie;-)
      Śpię z korkami w uszach, więc mogą tupać, tańcować i nawet grać w szachy:-)

      Usuń
    2. To w takim razie bierz do siebie jeża koniecznie. Zajrzyj sobie na profil pisarki Małgorzaty Wardy, jakiego sympatycznego osobnika ma ;-).
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10204924997993007&set=a.10204191351532304.1073741851.1482272234&type=1

      Usuń
  3. This piece of writing gives clear idea in support of the new viewers of blogging, that genuinely how to do blogging.


    Feel free to surf to my website - Dean Graziosi click here

    OdpowiedzUsuń

Po usłyszeniu sygnału..