still

Od czwartku dzieją się takie rzeczy w mym życiu, że jestem skłonna pobiec w maratonie na 50 km, ażeby nieco odpocząć tudzież pójść na dinner party z Hannibalem Lecterem, żeby się odstresować. Kojarzycie film "You've got mail"? Pod koniec jest scena w której Tom Hanks namawia Meg Ryan, aby nie szła na spotkanie z tym gościem poznanym przez Internet. Przekonuje ją, aby była z nim i mówi, że będzie im razem świetnie i nie będą się kłócić. Meg mu na to, że co najwyżej kłóciliby się o to jaki film obejrzeć wieczorem. Problem z tym, że na przykład: MY się kłócimy. I doprawdy bywa mnóstwo możliwości. Jesień nastała? Bo póki jest słońce to człowiek wierzy we wszystkie niemożliwości tego świata. Mówię, Wam strasznie porąbane dni. Ze wszystkich stron atakuje oszalała ch&*#$@ próżniowo pakowana.


A z głupich dowcipów ostatnio to:

Wjeżdza chłop do wsi furmanką i krzyczy:
- Luuuuuuuuudzie! Węgiel przywiozłem!
Na co koń odwraca łeb, patrzy na niego i mówi:
- Tak, ku*** – TY przywiozłeś!…




Oko mi tyka..

7 komentarzy :

  1. kawał zajebisty! :D

    jesień będzie cała ciepła i słoneczna :)
    mniej kłótni, więcej przytulasków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz, my też się kłócimy i to jak!! a za 15 dni mamy 21 rocznicę ślubu....:-)))
    uważaj na oko!
    kawał super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieram pomysły na rozładowanie atmosfery:-)

      21 lat..kawał czasu!

      Usuń
  3. Nie mogę oderwać oczu od tego zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kawał:)
    Filmu nie widziałam niestety, ale zaintrygowały mnie wzmianki o nim;)

    OdpowiedzUsuń

Po usłyszeniu sygnału..