wild

Taką mam z rana tradycję, że przed wyjściem do pracy, serwuje sobie kawę i krótki seans przed tvn24. Dziś dla odmiany zaczęłam od animal planet. W sumie to co za różnica. I takim sposobem śmignął mi program o nosorożcach. Czy wiecie jak uciekać przed nosorożcem?

Otóż wbrew pozorom temat jest poważny, bo o ile nosorożec na takiego nie wygląda to ponoć umie popylać dobre 45 km na godzinę. Aby skutecznie uciec przed rozpędzonym nosorożem, należy w biegu rozebrać się do naga. To skutecznie może go zdezorientować. Nosorożec głupieje i nie wie co dalej robić - gonić czy nie. Wydaje mi się, że do pewnego momentu jest to dobre rozwiązanie również w przypadku kłócącej się pary. W trakcie się rozebrać. Nad tą technologią należy popracować, bo czas nie działa na korzyść, ale nad tym to jeszcze pomyślę.


Poza tym to, prowadzimy dziś w pracy bardzo ożywioną dyskusję czy obcięte pazury przednich łapek świnki morskiej to zabieg z serii manicure, czy pedicure? Śmiem twierdzić, że te rozkoszne zwierzęta są jednak cztery na cztery, ale są tutaj i tacy co podpierają się bajkami w których ów stworzenia chodzą zawsze na tylnich łapach, bo w przednich trzymają filiżankę z herbatą. Nie będę dyskutować z faktami.
Już czwartek? To gdzie się podziała środa?! To może kawy? Zapraszam na pogaduchy.





6 komentarzy :

  1. a chętnie! :) pogaduchy przy kawce fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna ta Twoja kawa i to moja codzienna tez tradycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przed wyjściem na zajęcia także 'zaliczałam' kawę oglądając TVN24 - tak było na drugim i trzecim roku. Na piątym natomiast kawa towarzyszyła mi w przeglądaniu internetu bądź oglądania zaległych 'Gotowych na wszystko':)
    Dobrze wiedzieć jak uchronić się przed nosorożcem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam moment, że do kawy oglądałam "Świat według Mindi". Dawało mi to poczucie, że są ludzie bardziej nie ogarnięci ode mnie;-)

      Usuń
  4. Uważam, że to bardzo przydatne informacje, w końcu nigdy nie wiadomo, kiedy przyjdzie nam stanąć oko w oko z nosorożcem. Tylko czy każdy po utracie odzienia wzbudzi w nim dostateczne zdziwienie? ;)

    OdpowiedzUsuń

Po usłyszeniu sygnału..