daily

Ja tu planuje zagładę ludzkości, a z Waszej strony zero odzewu. Najwidoczniej to nie jest temat zbyt nośny. Dobrze, postaram się zahaczyć o inne tematy. Challenge accepted.

Ostatnio, jak wchodzimy do Biedronki to wpadamy trans. Wszystko za sprawą rzeczy z Portugalii. Flaw kawowy jest po prostu genialny i godny konsumpcji całodniowej i nieprzerwanej. Sardynki w puszkach, kozie sery, mule i całe ośmiornice elegancko zamrożone na tackach. Włóczykij oczywiście dostał oczopląsu i zaczął wszystkiego brać po jednej sztuce. Pan stojący w kolejce przed nami chyba lekko się skrzywił na widok naszych zapasów. W każdym razie..Pan się nie boi, wszystko się zje.

Powiem Wam również, że w pracy u mnie nie wesoło. Od kiedy dokonano setnej reorganizacji i zmian osobowościowych, mam ochotę stworzyć konkurs na najgłupszy wątek w Departamencie. Najlepiej żeby był śmieszny, bo smutna głupota jest przygnębiająca. I tak na przykład z serii urban legends: 
- niektórzy mnie tak denerwują, że nagrałam ciszę i jak dzwonią to przynajmniej nie słyszę 
- czy z tych telefonów można dzwonić, bo w sumie to nie wiedziałam do czego mają nam służyć
- proszę nie pisać już pism i nie dawać nam pracy, bo tylko dyrektorzy się denerwują

I tak non stop.
Dzięki czemu, uważam, że warto mieć pod ręką coś ostrego. Siekierę na przykład. Idzie uwierzyć w taki rodzaj technik negocjacji. Zbliża stanowiska jak żaden inny. A tak to człowiek po powrocie z pracy może co najwyżej napić się czegoś mocniejszego. A i tu jest problem, bo według kolegi starej daty, który nawiedza nas w firmie, kobiety nie powinny pić alkoholu! W OGÓLE! Kobiety powinny:
- kochać bezgranicznie swoich mężczyzn
- gotować im obiady
- rodzić dzieci
- zaprzyjaźnić się z kochankami swoich mężów i pisać im na karteczce "slipy rozmiar M, koszula 40, nie lubi kalafiora, whisky tylko z czterema kostkami lodu. PS. Kochana, czy to u Ciebie zostawił ten krawat w niebieskie kwadraty? Jak tak, to niech zabierze ze sobą w delegację".
Natomiast jeśli kobieta jest z serii tych wyrachowanych, zimnych !@#$% to jej zadaniem jest realizować się zawodowo, piąć po drabinie korporacji i uwodzić mężów, tych spracowanych kobiet.

I niech mi ten ów człek powie, jak ja mam życie postrzegać jako sprawiedliwe i niezbyt skomplikowane?
















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Po usłyszeniu sygnału..