some(day)

Dziś Dzień Spania w Miejscach Publicznych oraz Dzień Dinozaura - jakkolwiek idzie to w parze, to wszystkim zainteresowanym życzę wszystkiego najlepszego. 

Wspominałam już może, że karmienie ptaszków to mało ekonomiczny interes? Te małe bestie pochłaniają takie ilości słonecznika, że przestałam wątpić, że pochodzą od w/w dinozaurów. Śmiem twierdzić, że pozostawiły sobie ich żołądki na pamiątki. Ile by się nie wysypało, tyle zeżrą. A w dodatku rozbijają się po całym balkonie, siadają na parapetach, krzesłach i zaglądają do chałupy. Gorzej jak lądują całą watahą, człowiek zaczyna się obawiać, czy przypadkiem jest szansa przeżycia tego starcia. Już, ja widzę to niecne spojrzenie "masz jeszcze coś fajnego do żarcia? Pokaż lodówkę!". Gdzieś kiedyś słyszałam, że zimą, dzięcioły lubią masełko i można im drzewka nim posmarować. Tylko, ja drzew nie mam, nie mówiąc, że chyba o dzięcioły ciężko w mej okolicy. Zostanę więc przy tygrysich i znerwicowanych sikorkach oraz wróblach.

Strasznie nie mogę się pozbierać od rana. Od poniedziałku, dla jasności.   

- Co to jest – wisi pod sufitem i grozi?
- Żarówka firmy OSRAM.











8 komentarzy :

  1. żart świetny!

    a ja myślałam że karmisz gołębie. a Ty wróbelki (których jest tak mało) i sikorki - wow! ale nie daj się im wejść sobie na głowę. i do domu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. im mniejsze tym większe diabełki..ukryta logika:-)

      Usuń
  2. Dowcip dowcipny, a jakże :))
    Ja całą zimę szykuję się do zamontowania karmnika i do dziś leży on pod szafą, więc póki co jestem nienapastowana przez głodne ptaszyska, ale muszę do Ciebie dołączyć i podzielić los dostarczyciela ziarenek tym groźnym stworom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy jeszcze jest sens..przynajmniej we Wrocławiu robi się wiosennie:-)

      Usuń
  3. Ha wczoraj dzień spania a ja dziś taka niewyspana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy już miałaś okazję wypocząć?:)

      Usuń

Po usłyszeniu sygnału..