give me a breake

Śniło mi się, że jestem w Niemczech, potem musiałam przyjechać z powrotem do Polski, żeby się spakować i na stałe wyjechać na Zachód. Przesiedlenie, no REWELACJA. Nie wiem już w jakim kraju byłam, ale wylądowałam w młodzieżowym hostelu. Ja nigdy nie byłam w hostelu. Spotkałam tam też kolegę z podstawówki - strasznie irytująca persona. Miał doła i wszystkich za to obwiniał. Piotrek! Twoja chandra to WYŁĄCZNIE TWOJA SPRAWA, więc nie zawracaj mi głowy. Poza tym, jeśli myślisz, że nie pamiętam jak wolałeś chodzić na randki z Patrycją, zamiast moją przyjaciółką Alą, to się grubo kolego mylisz.

Ponadto.
Mówili, że przyjdzie w tym tygodniu wiosna.
Śmiem twierdzić, że jej nie będzie na razie, bo nie widziałam mrówek. Mrówki zawsze robią jakiś wiosenny przemarsz.

W dodatku zastanawiałam się nad bukszpanem. W sklepie widziałam takie bukszpanowe sadzonki. Bardzo lubię kwiaty. Za każdym razem, gdy takowe widzę to mam ochotę zabrać je do domu i otoczyć miłością.To samo tyczy się kotków, piesków, zajączków, świnek każdego gatunku, koników, krówek, kózek. W ogóle flory i fauny. Ważne, że dopełzałam do końca tygodnia.











2 komentarze :

Po usłyszeniu sygnału..