...

Wchodząc do domu, potykam się o buty. I nie są to moje buty! Jest to dość ciekawe zjawisko, bowiem to ja mam więcej butów od Włóczykija. A jednak to o męskie buty notorycznie się potykam. Kaman, jest jeszcze miejsce w szafie, widziałam. Zasada jest jasna, wyrzucasz jedną parę - robisz miejsce dla trzech nowych. Espandryle idą pocztą (śliczne ze słomianym podbiciem), więc dwie inne pary można jeszcze wepchnąć tu i ówdzie. Tylko co to znaczy wyrzucić buty? Czy jest jakiś klucz postępowania? I co to znaczy "a czy Ty w nich chodzisz?" Są takie co to nie widziałam ich na swych stopach ze dwa lata, liczy się?

Największy dylemat to jest ze swetrami. Za każdym razem, gdy widzę taki z 2008 r., stwierdzam, że jest boski i na bank będę w nim chodzić. Czasami wyprowadzam się nawet z nim na spacer. I to tyle. Pozbycie się ciuchów to dla mnie oksymoron. Taki czasownik nie istnieje w połączeniu z ciuchami.   

Zastanawiam się, czy nie negocjować z Włóczykijem: "Kochanie, wiesz jak bardzo Cię kocham, prawda? A czy byłbyś tak uprzejmy i wyrzucił część swoich ubrań, gdyż potrzebuje Twojej szafy. Moja miłość wszystko zrekompensuje, nawet jak będziesz chodzić na okrągło w jednych spodniach i koszulce, gdyż mi się bardzo podobasz". Myślę, że mogłoby to przejść, bo mężczyźni chyba nie przywiązują wagi do ciuchów. Chociaż sądząc po tym ile razy Włóczykij jest się w stanie przebrać przed wizytą u teściów to mogę mieć większy problem.

No więc, TAK TO WŁAŚNIE WYGLĄDA. Ciuchy wypadają z szafy, a ja potykam się o buty Włóczykija. A może by tak chować je do lodówki? W końcu są tam półeczki.

PS. A czy chwaliłam się już ogródkiem warzywno-owocowym na mym balkonie? Człowiek śpi, a tam mu szczypiorek czosnkowy, pietruszka i oregano rośnie. Poza widocznym nic jeszcze ciekawego nie urosło, no - jeszcze trochę rzodkiewka, bazylia, cukinia i sałata





Dobra idę poczytać horoskop, bo nie wiem jak mi się dzień zaczął.

1 komentarz :

  1. tak to jest, wiecznie nam kobietkom mało miejsca :)

    uwielbiam świeże zioła i warzywka! :)

    OdpowiedzUsuń

Po usłyszeniu sygnału..