bilans

Mam dziś od rana lekko przedwczesną depresję urodzinową. 
Może dlatego, że wlokłam się dzisiaj niezbyt wyspana do pracy i lało. Niektórzy pląsali wiosennie, ja jednak szamotałam się z jedną torbą i drugą oraz parasolem z którego woda lała mi się za kołnierz. But po drodze przemókł, a ja tylko próbowałam sobie wewnętrznie odpowiedzieć na pytanie na ile lat się czuje i dlaczego mam już tyle.Przewinął się też wątek w którym zdałam sobie sprawę, że za dwa lata trzydziestka a ja wciąż nie wiem kim chce być jak dorosnę.

Tak więc bilans z długiego weekendu jest taki, że chociaż urodziny mam dopiero we wtorek to Włóczykij już zawczasu pomyślał o party niespodziance z kwiatami i śpiewami współtowarzyszy. Akcja działa się na opustoszałym dworcu i nieużywanym do celów PKP peronie w sobotę.* Okropnie się opiłam trunków drogi pamiętniczku i najadłam przy okazji. Niejako przy okazji wszystkim głęboko dziękuję za życzenia i proszę aby zamiast stu lat, życzyć cztery razy po dwadzieścia pięć. Ewentualnie niech będzie moja sprawa i trzy razy po 33 i 1/3. Przemyśle to jeszcze i dam znać.

Muszę też przyznać, że organizacja wspomnianego wydarzenia była zabójcza i w porównaniu z Włóczykijem to ja w konspiracji jestem cienka jak dupa węża. Jeśli ktoś zamierza komuś wyprawić urodzinową niespodziankę to polecam mego W.

Idę zrobić sobie herbaty i zobaczę co dalej.

PS. A jutro to nie wiem jeszcze co będę robić. Może zapędzę się do garów, czekając na odwiedziny, albo wyjdę na spacer z tortem, dając jakiś performens w postaci cygańskich utworów, zakłócając tym samym rodzinne stosunki. Kto wie. 


* Dworce to według Włóczykija piękna sprawa, wciąż opowiada o Dworcu Gdańskim, który mu się któregoś dnia przyśnił (nie mylić z tym w Trójmieście). Ów dworzec jest wart zwiedzenia, a niedaleko jest port. Znajduje się niedaleko Dworca Nadodrze we Wrocławiu. Szkoda tylko, że nie istnieje na mapach.

2 komentarze :

  1. pociesz się, że ja mam prawie 10 lat więcej i nadal nie wiem, kim chcę być w przyszłości :P
    ps. Oceanów radości i Miłości:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam w tym roku trzydziestkę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Po usłyszeniu sygnału..