breakfast

Miałam w ostatnim czasie do przetestowania płatki śniadaniowe Nestle Cherios Oats. Zbiegło się to z moim wewnętrznym przeświadczeniem, że na śniadanie jem ciągle to samo. Tylko, że nawet jeśli wybór jest skromniejszy, to niech mi ktoś powie, ile różnych śniadań jada w miesiącu? Tak, żeby się za często nie powtarzało. Ja osobiście pasuje (w koszu na śmieci można znaleźć puste pudełko po serku wiejskim, trzecie w przeciągu 5 dni). 

Nie lubię zimowej diety śniadaniowej. Tęsknie za kanapką z pomidorem malinowym, zerwanym prosto z krzaka i jeszcze ciepłym od słońca i pachnącą łodygą. Informują również naokoło, że sezon na płatki także się skończył i choć w dzieciństwie nie lubiłam kaszki i owsianki to musiałam dokarmiać się całymi jej talerzami. Teraz, gdy serwuje mi ktoś płatki owsiane z rodzynkami i owocami - jak się nie zakochać? 
























1 komentarz :

Po usłyszeniu sygnału..