no subject

O czym ja tu mogę pisać w taką pogodę? Nie wiem, jak u Was ale ktokolwiek trzyma pilota od pogody to pragnę mu powiedzieć, że poczucie humoru ma słabe.

Nie mogę przy T. oglądać żadnych bzdurnych filmów i seriali (a na nic innego ostatnio weny nie mam) bo jak słyszy te dialogi, to od razu pyta czy już do reszty zwariowałam. Z tego wszystkiego dalej oglądam "Chirurgów". Z tym serialem też jest coś nie tak. Nie wiem czy wysyła jakieś informacji podprogowe ale zaczyna się robić kosmicznie nudny, a los bohaterek sugeruje, że są lekko opóźnione. A najgorsze jest to, że jak już zaczęłam to muszę skończyć sezon! I jeszcze postać Jo. Jak zaczyna strzelać swoje miny i fochy, to mam ochotę złapać ja za włosy i trzasnąć o metalową szafkę.

Poza tym to po zimie, bardzo pasuje do Effie: ja wyglądam jak duża Czubaka, a ona - jak mała. Trzeba coś przedsięwziąć.












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Po usłyszeniu sygnału..