easy

Człowiek robi pożywne śniadanie jaglane, kombinuje z obiadem żeby zielono było i pełnowartościowo. Szparagi, botwinka wszystko wegańskie, zdrowe i pyszne. A na kolacje funduje sobie niewątpliwie bardzo pożywną tabliczkę czekolady i zagryza czipsami. Boli mnie dzięki temu cały przewód pokarmowo-doktorski. A i tak nic mnie to nie nauczy, wydaje mi się, że lubię to szalone życie na krawędzi. 

A z innej strony to czytanie w ostatnim czasie prasy coraz bardziej mnie zadziwia. Trafiłam np. na pouczenia policyjne i uważam, że jest to szalenie fascynująca lektura. Czy wiedzieliście, że „Za zgodą świadka można go poddać badaniom lub oględzinom, a bez jego zgody pobrać odciski palców, wymaz ze śluzówki policzków, włosy, ślinę, próby pisma, zapach, wykonać fotografię lub nagrać głos”. Ciekawe czy jeśli człowiek mocno się nie zgadza z tymi odciskami i się wyrywa to wystarcza im takie rozmazane.

A po drodze do pracy mijam taki jeden blok i na nim wisi ogłoszenie "Lokal do wynajęcia od zaraz 16 metrów kwadratowych". Zbieram pomysły co można świadczyć na tych szesnastu metrach kwadratowych. 



2 komentarze :

  1. Hmmn tez właśnie mysle o jakiejś fajnej lekkiej diecie na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać, jak wymyślisz jakąś fajną, prostą i niewymagającą zbyt dużego kombinowania:)

      Usuń

Po usłyszeniu sygnału..